Jumat, 02 Oktober 2009

I HATE THIS PART

“..The world slows down but my heart beats fast right now

I know this is the part where the end starts

I can't take it any longer

Thought that we were stronger

All we do is linger

Slipping through our fingers

I don't want to try now

All that's left is goodbye to

Find a way that I can tell you

I hate this part right here

I hate this part right here

I just can't take your tears

I hate this part right here

I know you'll ask me to hold on

And carry on like nothing is wrong

But there is no more time for lies

Cause I see sun set in your eyes

But I gotta do this

I gotta do it

I gotta do it

I hate this part..”


AHH I REALLY HATE THIS PART

Saya benci jika saya kangen dia, dan dia TIDAK

Saya benci saat tadi saya berpapasan dengannya, tapi dia hanya lewat begitu saja.

Macam angin.

Saya benci karna saya sangat mengerti dia.

Well, harusnya saya bersyukur dengan kelebihan yang saya punya itu,

Karna setiap apa yang saya tanyakan padanya,

Saya sudah tahu jawabannya.

Ah, manusia memang tidak pernah puas.

Sering saya mengeluh.

Finna Tania Mayang Al hanya bisa tersenyum simpul kalau saya sudah mengeluh

Paling hanya berkata, “sabar yaa “

Hehe.

Tapi sudahlah, tidak ada yang saya harus keluhkan lagi

Saya sudah yakin saya dan dia melakukan keputusan yang tepat

AT LEAST, SAYA TAHU DIA AKAN LEBIH BAHAGIA NANTINYA

Itu sudah cukup bagi saya

Tapi lagi-lagi saya suka membantin dalam hati,

“ AH, SAYA KANGEN. HARUS NGAPAIN YAA”

Well thanks to my lecturer who gives mo LOTS AND LOTS of assignment

Jadi saya agak ‘sedikit lebih sibuk’ akhir akhir ini.

Hum, teteup still wondering sihh

DO HE MISSED ME?

Only god know the answer, I think.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar